ေလာကပါလ သားေကာင္းမ်ား (၃)

November 24, 2012

၀ီရသူ (မစုိးရိမ္)
ႏုိ၀င္ဘာ ၂၄၊ ၂၀၁၂
 ● ဓမၼပူဇာ အမွ်လွဴတာ

ျဗဟၼဒတ္မင္း တရားနာအျပီးမွာ မုဆုိးကုိ ဆုေတာ္လာဘ္ေတာ္ေတြ ခ်ီးျမႇင့္ပါတယ္။ တန္ဖုိး ၾကီးတဲ့ ပတၱျမား နားေဍာင္း၊ ေရႊစင္ နိကၡတစ္ရာ၊ အဆင္းတူ စည္းစိမ္ဥစၥာတူ မယားႏွစ္ေယာက္၊ ႏြားလား ဥသဘႏွင့္တကြ ႏုိ႔စားႏြားမတစ္ရာ-စတဲ႔ တစ္သက္လုံး သုံးမကုန္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ မ်ားျပား တဲ့ စည္းစိမ္ဥစၥာေတြကို ဆုခ်တာပါ။ အဆင္းတူ၊ စည္းစိမ္းဥစၥာတူ မယားႏွစ္ေယာက္ေတာင္ ပါေသး တယ္။ ခုေခတ္အရဆုိရင္ေတာ့ ဥစၥာေပါ ရုပ္ေခ်ာတဲ႔မယားႏွစ္ေယာက္ေပါ့။ ဒီလုိပစၥည္းေတြ ေပးသနား ျပီး မင္းၾကီးက ဆက္ေျပာပါတယ္။ ဓေမၼန ရဇၨံ ကာေရႆံ-အေဆြမုဆုိး ငါဟာတရားသျဖင့္ မင္းျပဳ ပါ့မယ္တဲ႔။ ဗဟုကာေရာ ေမ သိ လုဒၵ-သင္ဟာ ငါ့အတြက္ ေက်းဇူးၾကီးလွပါတယ္တဲ့။ ဒါက မုဆိုးကို ေက်းဇူးစကားဆုိပုံနဲ႔ ျဗဟၼဒတ္မင္းရဲ႕ ပဋိညာဥ္  ခံ၀န္ကတိ ျဖစ္ပါတယ္။ မင္းၾကီးက မုဆိုးအတြက္ လည္း အၾကံျပဳဆုံးမပါေသးတယ္။

● ရာေဇာဝါဒ ျမတ္ဓမၼ
ကသိ ၀ါဏိဇၨ ဣဏဒါနံ၊ ဥဥၧာစရိယာ စ လုဒၵက။
ဧေတန ဒါရံ ေပါေသဟိ၊ ေမ ပါပံ အကရီ ပုန။

“အေဆြမုဆိုး-လယ္လုပ္ျခင္း၊ ကုန္သြယ္ျခင္း၊ ေကြ်းျမီးေပးျခင္းသည္၄င္း၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ အသက္ေမြးျခင္းသည္၄င္းရွိ၏၊ ထုိေကာင္း ေသာ အသက္ေမြးျခင္းျဖင့္ သားမယားကုိ သင္ေကြ်းေမြး ေလေလာ့၊ တစ္ဖန္ မေကာင္းမႈကုိ သင္မျပဳေလလင့္” ။

မိစၦာအာဇီ၀-မွားေသာ အသက္ေမြး စီးပြားေရးကို ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။ သမၼာအာဇီ၀- မွန္ေသာ အသက္ေမြး စီးပြားေရးကုိျပဳလုပ္ပါ။ လယ္ထြန္ပါ၊ ကုန္ကူးပါ၊ ေငြတုိးေပးစားပါ၊ တစ္ျခားေကာင္းေရာင္း ေကာင္း၀ယ္ လုပ္ကုိင္စားေသာက္ပါ၊ မုဆိုးအလုပ္ကို ဆက္မလုပ္ပါေတာ့နဲ႔လို႔ ဆိုလုိပါတယ္။ ျဗဟၼဒတ္ မင္းရဲ႕ စကားထဲမွာ ဣဏဒါနံ-ေၾကြးျမီေပးျခင္း၊ ေငြတုိးေပးျခင္းဆုိတာ ပါပါတယ္။ အဲ့ဒီ အလုပ္ဟာ သမၼာအာဇီ၀ျဖစ္ ပါတယ္တဲ့။ သင့္ေလ်ာ္တဲ့အတုိးေငြယူျပီး စီးပြားေရးမရွိတဲ့လူေတြကို အရင္းအႏွီး ထုတ္ေပးတာ လုပ္ငန္းအစုရွယ္ယာ ေထာင္ေပးတာကုိ ဆုိလုိပုံရပါတယ္။ ခုေခတ္မွာလို ေငြလိုအပ္ ေနတဲ့သူအေပၚ အျမတ္ၾကီးစား အဆမတန္အတုိးယူ အတုိးေပၚ အတိုးထပ္ဆင့္တဲ့  ေငြတုိးေပးစား ျခင္းမ်ဳိးကုိ ဆိုလုိပုံမရပါဘူး။ မုဆိုးၾကီးဟာ ဘုိးစဥ္ေဘာင္ဆက္  မုဆုိးမ်ဳိးႏြယ္ထဲက ျဖစ္လုိ႔ အကုသုိလ္ အလုပ္ကုိ စြန္႔လႊတ္ဖုိ႔ အမဲမလုိက္ေတာ့ဘဲ သမၼာအာဇီ၀က်ေအာင္ လုပ္ကိုင္စား ေသာက္ဖုိ႔ ဆုံးမတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မုဆုိးဟာ စည္းစိမ္ဥစၥာေတြကိုေရာ မယားႏွစ္ေယာက္ကိုပါ မမက္ေမာပါဘူး။ မင္းၾကီးထံ အကုန္ျပန္အပ္ႏွံျပီး ေတာထြက္တရားက်င့္ဖုိ႔ ခြင့္ေတာင္းပါတယ္။ သူ႔ေၾကာင့္ ေရႊသမင္ ေမာင္ႏွမတေတြ ဒုကၡေရာက္ရတာကုိ ေနာင္တရလုိ႔မဆုံး ျဖစ္ေနပါတယ္။ သူေတာ္ေကာင္းတရား ၾကားနာျပီး သူေတာ္ေကာင္းစိတ္ေတြ ေမြးျမဴနုိင္လုိ႔ ၀တၳဳကာမဆိုတဲ့ ကာမဂုဏ္အာရုံေတြကိုေရာ၊ ကိေလသာကာမဆိုတဲ့ ကာမဂုဏ္ခံစားလိုတဲ့ ကိေလသာေတြကိုပါ ၀ိကၡမၻန ပဟာန္နဲ႔  ပယ္သတ္နုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ဈာန္တရားရျပီး ျဗဟၼာ့ျပည္ကုိ ေရာက္ရွိသြားခဲ့ပါတယ္။ ၀ိကၡမၻနပဟာန္ဆိုတာ ကိေလသာကုိ ခဏေလး ပယ္လိုက္တာလဲ မဟုတ္ဘူး။ ထာ၀ရပယ္ သတ္ႏိုင္တာလဲ မဟုတ္ဘူ။ ဈာန္မေလွ်ာမခ်င္း ရေသ့ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လုံးနဲ႔ ျဗဟၼာ့ျပည္လားသည့္ အထိ ဘ၀ႏွင့္ခ်ီျပီး ပယ္သတ္ႏုိင္တာကို ဆုိတာပါ။

● ဇာတ္ေပါင္းခန္းႏွင့္ ဝမ္းပန္းတသာ
ဒီဇာတ္ေတာ္မွာ မုဆိုးဟာ ျမင္းျမီးဆြဲေမာင္ဆန္ေခၚ ဆႏၷမေထရ္ေလာင္းလ်ာျဖစ္ပါတယ္။ ျဗဟၼဒတ္မင္းၾကီးက ရွင္သာရိပုတၱရာ၊ ေခမာမိဖုရားၾကီးက ေခမာေထရီ၊ မိအုိဖအုိႏွစ္ပါးက သုေဒၶါဒန မင္းၾကီးနဲ႔ မယ္ေတာ္မာယာ၊ ႏွမေတာ္သုတနာက ဥပၸလ၀ဏ္ေထရီ၊ ညီေတာ္စိတၱသမင္က ရွင္အာနႏၵာ ေလာင္းလ်ာျဖစ္ပါတယ္။ ေရာဟဏေရႊသမင္မင္းကေတာ့ ဘုရားေလာင္းေပါ့။                (၀ီသတိနိပါတ္၊ ေရာဟဏမိဂဇာတ္။)

● ဘုရားရွင့္အာေဘာ္ မွတ္သားသင့္ပါေသာ္
ဒီဇာတ္ေတာ္ဟာ ရွင္အာနႏၵာရဲ႕ဂုဏ္ေက်းဇူးကိုေဖာ္က်ဴးတဲ့ ေက်းဇူးေတာ္ဖြဲ႕ ဇာတ္ေတာ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ရွင္အာနႏၵာဟာ ဘုရားကုိ ေဒ၀ဒတ္က နာဠာဂီရိဆင္နဲ႔ လုပ္ၾကံတဲ့အခါ ဘုရားေရွ႕ကေန အေသခံျပီး ကာကြယ္ေပးတာကုိ အေၾကာင္းျပဳျပီး ေဟာေတာ္မူတာပါ။ ဒီဘ၀မွာတင္မဟုတ္ဘူး ေရွးဘ၀မ်ားစြာတုန္းကလည္း ဘုရားေလာင္းအေပၚ သစၥာရွိခဲ့တယ္။ အသက္ကယ္ခဲ့ဖူးတယ္ဆုိတာကုိ ေဟာလိုရင္းျဖစ္ပါတယ္။ သံသရာခရီးမွာ မိတ္ေဆြဟာ ဘယ္ေလာက္အေရးၾကီးတယ္။ မိတ္ေကာင္း ေဆြေကာင္းေၾကာင့္ ေသေဘးမွေတာင္ လြတ္ေျမာက္္ခဲ့ ရတယ္ဆုိတာကုိ ေဟာလုိရင္းျဖစ္ပါတယ္။

● ေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္ အၿမဲရွိ
ဒီဇာတ္ေတာ္ထဲက ညီေတာ္ႏွမေတာ္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မိတ္ေဆြေကာင္းပီသပုံ၊ ေရႊသမင္ အေပၚ မွာ သူတုိ႔ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ထားရွိတဲ့ သစၥာတရားရဲ႕ ထုထည္ကုိ သိေစခ်င္လုိ႔ ထပ္ေျပာခ်င္ ပါေသးတယ္။ ဘုရားေလာင္းေက်ာ့ကြင္းမိေတာ့ ညီေတာ္စိတၱေရႊသမင္ သမင္အုပ္ထဲကေန ဘုရား ေလာင္းထံျပန္လာတဲ႔အခါ ဘုရားေလာင္းက ညီေတာ္ကို ေျပာလုိက္ပါတယ္။
ဧေတ ယူထာ ပတီယႏၲိ၊ ဘီတာ မရဏာ စိတၱက။
ဂစၧ တု၀မၸိ မာကခႋ၊ ဇီ၀ိႆႏၲိ  တယာ သဟ။

ညီေတာ္စိတၱက ဤသမင္အေပါင္းတုိ႔သည္ ေသေဘးမွေၾကာက္သည္ျဖစ္၍ ေျပးသြားကုန္၏။ ငါ့ညီေတာ္သည္လည္း သြားေလေလာ့၊ ေနျခင္းကို အလုိမရွိလင့္၊ သင္ႏွင့္တကြ ထုိသမင္အေပါင္းတုိ႔ သည္ အသက္ေမြးရကုန္လတၱ႔ံ။

ငါ့ညီ- သမင္ေတြေျပးကုန္ၾကတာ မင္းအျမင္ပဲ၊ ေသမွာေၾကာက္လုိ႔ ေျပးကုန္ၾကတာ။ မင္းမလာ ခဲ့နဲ႔ ျပန္သြားေခ်၊ ဒီမွာလာမေနခ်င္နဲ႔ ေသလိမ့္မယ္။ ငါ့အစား အဲဒီသမင္ေတြကို မင္းကပဲဦးေဆာင္ ေစာင့္ေရွာက္ပါလုိ႔ ဘုရားေလာင္းက ညီေတာ္စိတၱသမင္ကို မွာတာျဖစ္ပါတယ္။
ေဘးအႏၲရာယ္နဲ႔ေတြ႕ၾကဳံျပီဆုိမွျဖင့္ ကိုယ္မကယ္နုိင္တဲ့ ဒုကၡသည္ကုိကယ္လည္း ဘာထူးမွာ လဲေနာ္၊ ကိုယ္သာ ဒုကၡေရာက္တာထူးေတာ့မွာေပါ့။ ကိုယ္မတက္နုိင္တာကုိ ေတြးပူေနလုိ႔ေကာ ဘာ အက်ဳိးရွိမွာလဲေနာ္၊ စိတ္ဆင္းရဲတာပဲ အဖတ္တင္ေတာ့မွာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ဘုရားေလာင္းက ျပန္လႊတ္ တာျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားေလာင္းမရွိတဲ့ေနာက္ပုိင္း ေခါင္းေဆာင္မရွိေတာ့လုိ႔ ဖရုိဖရဲျဖစ္ျပီး က်န္ေနခဲ့ မယ့္ သမင္ေတြအေရးကို ေတြးမိျပီး ညီေတာ္စိတၱကို ျပန္လႊတ္တာျဖစ္ပါတယ္။ ႏွမေတာ္ သုတနာ ျပန္လာေတာ့လဲ ဘုရားေလာင္းက ျပန္လႊတ္တာပါပဲ။

ဂစၧ ဘီရု ပလာယႆု၊  ကူေဋ ဗေႏၶာ သၼိ  အာယေသ။
ဂစၧ တု၀မၸိ မာကခႋ၊ ဇီ၀ိႆႏိၲ တယာ သဟ။

ေၾကာက္တတ္ေသာႏွမေတာ္- သင္ႏွမေတာ္သည္ သြားေလေလာ့၊ ေျပးေလေလာ့၊ သံတုိင္၌ဖြဲ႔ ၍ ျမဲျမန္ခိုင္ခံ့ေသာ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲ လွ်ဳိ႕၀ွက္ေသာေက်ာ့ကြင္း၌ ဖြဲ႕မိသည္ျဖစ္၏။ သင္ႏွမသည္ လည္း လ်င္ျမန္စြာေျပးသြားေလေလာ့၊ ေနျခင္း၌ အလိုမရွိလင့္၊ ထုိသမင္အေပါင္းတုိ႔သည္ သင္ႏွင့္ တကြ အသက္ရွင္ကုန္လတၱံ။

ေၾကာက္တတ္တဲ့ ႏွမငယ္လည္း အရဲစြန္႔ကယ္ခဲ့ရွာ
သုတနာသမင္မေလးက ေၾကာက္တတ္ပုံရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္  ေၾကာက္တတ္ေသာ ႏွမေတာ္ လုိ႔ ေခၚတာေပါ့။ မိန္းကေလးဆုိေတာ့ ေသြးသံရဲရဲ ေဘးဆုိးကပ္ဆိုးေတြကို ဘယ္ၾကည့္ရဲ ျမင္ရဲပါ့မလဲ။ ေၾကာက္တတ္ပါလ်က္နဲ႔ ဘာလုိ႔ျပန္လာရတာလဲ၊ ျပန္သြားပါ။ ဟုိမွာ ဖရုိဖရဲျဖစ္ေနတဲ့ သမင္ေတြကို ညီေတာ္စိတၱႏွင့္အတူ ထိန္းေက်ာင္းပါလုိ႔ ဆုိလုိပါတယ္။ ကူေဋာ ဗေႏၶာ သၼိ အာယေသ=ငါ့မွာေတာ့ သံတုိင္၌ဖြဲ႕၍ ျမဲျမံခုိင္ခံ့ေသာ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲလွ်ဳိ႕၀ွက္ေသာ ေက်ာ့ကြင္း၌ ဖြဲ႔မိေနျပီတဲ့။ ဒီစကား ကုိေထာက္ရင္ အေရေတြ၊ အသားေတြ အေၾကာေတြျပတ္ေနေတာ့ အေတာ္နာနာက်င္က်င္ ခံစား ေနရပုံေပၚပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္  နာနာက်ည္းက်ည္း ဒီစကားကိုေျပာတာေပါ့။ ဘယ္မုဆုိးက သား ေကာင္ကို ညႇာတာေနနုိင္မွာလဲေလ။ ဒါေၾကာင့္ မသိေအာင္ ေက်ာ့ကြင္းကို လွ်ဳိ႕၀ွက္ေထာင္ ရတာေပါ့၊ မလြတ္ေအာင္ ၾကဳိးခိုင္ခို္င္နဲ႔ ေထာင္ရတာေပါ့၊ ၾကဳိးကုိၾကည့္ရုံနဲ႔ မုဆုိးရဲ႕စိတ္ထားကုိ သိႏိုင္ပါတယ္။ ေက်ာ့ကြင္းမွန္သမွ် စဥ္းလဲေကာက္က်စ္မႈေတြ ျပည့္ေနတာခ်ည္းပါပဲ၊ ဘယ္ေက်ာ့ကြင္းက ေကာက္ က်စ္မႈကင္းလုိ႔လဲ။ ဘုရားေလာင္းက ညီေတာ္ ႏွမေတာ္တုိ႔ကို ျပန္လႊတ္တဲ့အခါ ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ စလုံးက ဘုရားေလာင္းကုိ ျပန္ေျပာတဲ့ စကားေလးေတြကလည္း မွတ္သားဖုိ႔ ေကာင္းပါတယ္။

နာဟံ ေရာဟဏ ဂစၧာမိ၊ ဟဒယံ ေမ အ၀ကႆတိ။
နတံ  အဟံ ဇဟိႆာမိ၊ ဣဓ ဟိႆာမိ ဇိ၀ိတံ။

ေနာင္ေတာ္ေရာဟဏေရႊသမင္မင္း အကြ်ႏု္ပ္သည္ မသြားပါအံ့၊ အကြ်ႏု္ပ္၏ စိတ္ႏွလုံးသည္ စုိးရိမ္ျခင္းျဖင့္ ငင္၏။ အကြ်ႏု္ပ္သည္ သင္ေနာင္ေတာ္ကို မစြန္႔ပါအံ့။ ဤအရပ္၌ အသက္ကိုစြန႔္ပါအံ့။

● ေသလွ်င္ ရွင္က်န္ရစ္မည့္ ရာဇာဝင္အရွင္သခင္မ်ား
အကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ မျပန္ပါရေစနဲ႔၊ အကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ရင္ထဲမွာ ေသာကေတြျပည့္ေနခဲ့ပါျပီ။ စိတ္ႏွလုံးဟာလဲ ပူေလာင္ဆူပြက္လုိ႔ ေနပါျပီ၊ ဒီေနရာမွာပဲ ေသခ်င္ေသပါေစ၊ အသက္ကုိစြန႔္ပါ့မယ္၊ ေနာင္ေတာ္ ကုိေတာ့ မစြန္႔ပါရေစနဲ႔တဲ့။ ထူးျခားတဲ့သူေတြဟာ သာမန္လူေတြနဲ႔ မတူတဲ႔အေတြးကုိ ေတြးမိတတ္ၾက တယ္ေနာ္၊ ခံယူခ်က္ခ်င္းလဲ သူမ်ားတကာေတြနဲ႔ မတူတတ္ၾကဘူး။ တန္ဖုိးထားျခင္း ကိုးကြယ္ျခင္းလဲ သူမ်ားေတြထက္ ထူးျခားေနတတ္တယ္။ သာမန္လူေတြက အၾကင္နာမဲ့စြာနဲ႔ မိတ္ေဆြကို ပစ္ထားခဲ့ျပီး အဓိပၸါယ္မဲ့တဲ့ အသက္ရွင္သန္ျခင္းကုိ တန္ဖုိးထားၾကတယ္။ သမင္ေမာင္ႏွမကေတာ့ အသက္ထက္ သစၥာတရားကုိ တန္ဖုိးထားတယ္။ မိတ္ေကာင္းေဆြေကာင္း ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းကို စြန္႔ပစ္ခဲ့ျပီး သစၥာမဲ့တဲ့ ရွင္သန္ျခင္းမ်ဳိးကုိ သူတုိ႔မလုိလားၾကဘူး။ သူတုိ႔က သစၥာတရားကုိ ကုိးကြယ္ၾကတယ္။ သာမန္လူေတြက အသက္နဲ႔ခႏၶာကုိယ္ကုိ ကုိးကြယ္ၾကတယ္။ သစၥာမဲ့တဲ့ဘ၀ဟာ ရွင္လ်က္ေသေန ၾကတဲ့ လူျပိတၱာေတြျဖစ္တယ္။ သစၥာတရားကို ကုိးကြယ္ရင္း ေသရတဲ့ဘ၀ဟာ ေသလ်က္ရွင္သန္ေန ရွင္က်န္ေနမယ့္ သမိုင္းေကာင္း(Role Mordal)တစ္ခု ျဖစ္တယ္လုိ႔ သူတုိ႔က ယုံၾကည္ထားၾကတာ ဆုိေတာ့ ဘုရားေလာင္းကို ဘယ္စြန္႔ရက္ရဲပါ့မလဲ။

● ေလာကမွာ အေရးအႀကီးဆုံးအရာ
ညီေတာ္ႏွမေတာ္တုိ႔ကို ဒီပုံစံနဲ႔ ကိုင္တြယ္လုိ႔မရတဲ့အခါ ဘုရားေလာင္းက မိဘႏွစ္ပါးနဲ႔ ျခိမ္းေျခာက္လုိက္ပါတယ္။ “ေတ ဟိ ႏူန မရိႆႏၲိ၊ အႏၶာ အပရိဏာယကာ= မ်က္စိမျမင္ကုန္ေသာ ၾကည့္ရႈေစာင္မသူ မရွိၾကကုန္ေသာ မိဘႏွစ္ပါး ေသကုန္ၾကလိမ့္မယ္၊ မင္းတုိ႔ျပန္ၾကပါ။” ဒီလုိမိဘ ႏွစ္ပါးနဲ႔ ကုိင္လႈပ္တာေတာင္ သမင္ေမာင္ႏွမဟာ လုံး၀မျပန္ဘဲ ဘုရားေလာင္းကို အသက္ေတြ ပုံအပ္ ထားၾကတယ္။ ေလာကမွာ ဘာအေရးၾကီးဆုံးလဲဆိုတာ ေရႊသမင္ေမာင္ႏွမက သက္ေသျပလုိက္ တာပါ။ ေလာကမွာ အေရးအၾကီးဆုံးအရာဟာ အေျခြအရံေတြလား၊ (အေျခြအရံေတြ ေျပးၾကျပီေလ) စည္းစိမ္ဥစၥာေတြလား၊ ရာထူးအာဏာေတြလား၊ ဘုန္းတန္ခုိးၾကီးျခင္း ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားျခင္းလား၊ ဒါေတြအားလုံးထက္ မိတ္ေဆြေကာင္းဟာ အေရးအၾကီးဆုံးဆိုတာ ပုိျပီးေပၚလြင္လွပါတယ္။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ
No tags for this post.

အလားတူ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ စာမ်ား၊ ေဆာင္းပါးမ်ား ...:အခန္းဆက္မ်ား

Comments are closed.

ေၾကာ္ျငာ … ေၾကာ္ျငာ …

စာအုပ္ျမင္ ခ်စ္ခင္ၾကပါေစ …

မိုုးမခကိုု အိမ္အေရာက္ ပိုု႔ေပးမည္

Help MoeMaKa

မိုုးမခမာတိကာစဥ္

%d bloggers like this:

ေၾကာ္ျငာရန္ …

မိုုးမခနဲ႔ ပတ္သက္သမွ်

မိုးမခမဂၢဇင္း ဇြန္လထုတ္ အသစ္ ဝန္ဇင္းမွာ ဝယ္ယူႏိုင္ပါၿပီ

By

မိုးမခမဂၢဇင္း ဇြန္လထုတ္ အသစ္ ဝန္ဇင္းမွာ ဝယ္ယူႏိုင္ပါၿပီ (မိုးမခစာအုပ္စင္) ဇြန္ ၉၊ ၂၀၁၇...

Read more »

မိုးမခ မဂၢဇင္း ေမလထုတ္ အသစ္ ဝန္ဇင္းတြင္ ရၿပီ

By

    မိုးမခ မဂၢဇင္း ေမလထုတ္ အသစ္ ဝန္ဇင္းတြင္ ရၿပီ (မိုုးမခ) ေမ...

Read more »

စိုးလြင္ (၂၁၁) (ဝမ္ခ) ရဲ့ “ဝမ္ခ (ေဟာင္း) တိုက္ပြဲ ႏွင့္ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ဘဝလမ္းမ်ား” စာအုပ္

By

  စိုးလြင္ (၂၁၁) (ဝမ္ခ) ရဲ့ “ဝမ္ခ (ေဟာင္း) တိုက္ပြဲ ႏွင့္...

Read more »

မိုးမခ ဧၿပီ ရန္ကုန္ဆိုင္ေတြ ျဖန္႔ခ်ိၿပီးပါၿပီ

By

 မိုးမခ ဧၿပီ ရန္ကုန္ဆိုင္ေတြ ျဖန္႔ခ်ိၿပီးပါၿပီ (မုိးမခ) ဧၿပီ ၂၊ ၂၀၁၇ ကမၻာဟာအၾကမ္းပညာနဲ႔...

Read more »

သင္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ စာကို အနည္းဆုံး ၁ ေဒၚလာ လွဴျပီး မိုးမခကို ကူညီပါ

Recent Comments

က႑မ်ားအလိုက္

Maung Swan Yi Myanmar Now ကခ်င္ ကမ္လူေဝး ကာတြန္း Joker ကာတြန္း ကုိေခတ္ ကာတြန္း ဇာနည္ေဇာ္၀င္း ကာတြန္း ညီပုေခ် ကာတြန္း ညီေထြး ကာတြန္း မုိးသြင္ ကာတြန္း သြန္းခ ကာတြန္း ေဆြသား ကာတြန္း ေရႊဗုိလ္ ကာတြန္း ေရႊလူ ခက္ဦး ခ်မ္းျမ စုိးေနလင္း ဆန္ဖရန္ ဇင္လင္း ဇာနီၾကီး ထက္ေခါင္လင္း (Myanmar Now) ထင္ေအာင္ ဒီလူည နရီမင္း မင္းကုိႏုိင္ မာမာေအး မိုးသြင္ ရခိုုင္ လင္းခါး လင္းသက္ၿငိမ္ သြန္းခ အင္တာဗ်ဴး အရွင္စႏၵိမာ (မြန္စိန္ေတာရ) အိခ်ယ္ရီေအာင္ (Myanmar Now) ဦးကိုနီ ေက်ာ္ေမာင္ (တုိင္းတာေရး) ေဆာင္းျဖဴ ေန၀န္းနီ (မႏၱေလး) ေမာင္စုိးခ်ိန္ ေမာင္ဥကၠလာ ေမာင္ေမာင္လတ္ (ေရႊအင္းေလးစာေပ) ေသာင္းေျပာင္းေထြလာ ျပည္တြင္းစစ္ ၂၁ ရာစု ပင္လံု ၿဖိဳးသီဟခ်ဳိ (Myanmar Now)
က႑မ်ားအလိုက္ မာတိကာစဥ္