အၾကိဳ အၾကား သို႔ အေတြး လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း.. – Po Htet

March 1, 2013

အၾကိဳ အၾကား သို႔ အေတြး လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း..

ဖိုးထက္၊ မတ္ ၁၊ ၂၀၁၃

ၾကားသံုးၾကား မ၀င္ေကာင္းဘူးဟု အဆိုရိွသည္။ ဘယ္သံုးၾကားကို ေျပာသလဲ ကၽြန္ေတာ္မသိ။ အေသအခ်ာ မ၀င္ေကာင္းေသာ ၾကားကေတာ႔ ဘာသာေရး ပဋိပကၡၾကားထဲကို ၀င္ပါျခင္းျဖစ္ႏိုင္သည္။ ခရစ္ယာန္ႏွင္႔ မူဆလင္၊ မူဆင္လင္ႏွင္႔ ဗုဒၶဘာသာ၊ ဗုဒၶဘာသာႏွင္႔ အိႏၵဴ၊ အိႏၵဴႏွင္႔ ဂ်ိမ္းစ္ ဘာသာ အမ်ိဳးမ်ိဳး အေထြေထြ ၿငင္းၾက၊ ခံုၾကေသာ ၾကားထဲကို ၀င္ေရာက္ပါ၀င္ပါတ္သက္ျခင္းသည္ အလြန္ အႏၱရာယ္ ၾကီးလွသည္။ လူ႔သက္တမ္း တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေကာင္းက်ိဳးေတြ တေ၀ေ၀ အလုပ္ လုပ္လာခဲ႔ၾကေသာ သူမ်ားပင္လွ်င္ ဘာသာေရးႏွင္႔ ပါတ္သက္ၿပီး ေျပာေတာ႔လဲ ေျပာျပန္ၿပီ၊ မေျပာေတာ႔လဲ မေျပာဘူး…အမ်ိဳးမိ်ဳး မရိုးႏိုင္ေအာင္ အေျပာခံရ၏။ ကၽြန္ေတာ္လို အေကာင္မ်ိဳး ၀င္ၿပီး လက္လွ်ိဳလွ်င္ ျပတ္ရံုသာမက အမွဳန္႔ပါ ျဖစ္သြားႏိုင္သည္။

          တစ္ျမန္မေန႔က အင္တာနက္ေက်းဇူးေၾကာင္႔ ဦးဖိုးက်ား၏ “ကိုယ္ေတြ႕ ၀တၳဳမ်ား” ကို ျပန္ဖတ္လိုက္ရသည္။ အခမဲ႔ ကူလီထမ္းျခင္း၏ အက်ိဳးေက်းဇူး၊ မိတဆိုးရွင္ျပဳ စသည္႔ တစ္ခါဖတ္မိရံုနဲ႔ တစ္သက္လံုး စြဲေနေစသည္႔ ဆရာၾကီး၏ စာမ်ားကို ျပန္ဖတ္ရင္း အရင္က သတိမျပဳမိေသာ စာတစ္ေၾကာင္းကို သတိျပဳမိသည္။ “ဘုရားဖူးသြားျခင္း” ဆိုသည္႔ ၀တၳဳေလးကို မွတ္မိၾကလိမ္႔မည္ ထင္သည္။ က်ိဳက္ထီးရိုး ဘုရားဖူးသြားၾကေသာ ဆရာၾကီးႏွင္႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္း အေၾကာင္းကို ေရးဖြဲ႔ထားျခင္းျဖစ္သည္။ က်ိဳက္ထီးရိုး ေတာင္ေျခမွာ ဒုကၡေရာက္ေနေသာ အဘိုးၾကီး အဘြားၾကီးႏွင္႔ ေျမးႏွစ္ေယာက္ တို႔ မိသားစုကို မိမိတတ္ႏိုင္သမွ် အကုန္ပံုေအာၿပီး အကူညီေပးသည္႔ ဆရာၾကီး၏ သူငယ္ခ်င္း လူသူေတာ္ေကာင္းၾကီး အေၾကာင္းျဖစ္သည္။ ဆရာၾကီးက စာဖတ္သူကို ေပးခ်င္သည္႔ Message က အတံုးလိုက္ အတစ္လိုက္ အီစိမ္႔ေနအာင္ ျပည႔္စံုလြန္းလွသည္။ ထို၀တၳဳကို အရင္က ဖတ္ဘူးခဲ႔သည္။ အခု ျပန္ဖတ္ေတာ႔ ၀တၳဳေနာက္ဆံုးမွာ အမွာစာတိုေလး ေရးခဲ႔ေၾကာင္းကို သတိထားမိသည္။ ဆရာၾကီးက

“မွတ္ခ်က္။       ။ ဤ၀တၳဳတြင္ ဘုရားၾကည္ညိဳနည္း၌ ဗုဒၶဘာသာကို အရင္းတည္၍ျပျခင္းမွာ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ အမ်ားအားျဖင္႔ ကိုးကြယ္ေသာ ဘာသာၾကီးျဖစ္၍ ပံုစံအေနျဖင္႔သာ ျပျခင္းျဖစ္သည္။ အျခား ဘာသာ၀င္တို႔ အတြက္ကား သေဘာတရားမွ်သာ ယူရန္ျဖစ္၏။” ဟု အဆံုးပိတ္ အမွာစာေလး ေရးခဲ႔သည္။

          ဆရာၾကီး ဆိုလိုရင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ဆပြားေတြးၾကည္႔မိသည္။ လူပီသဖို႔သာ အဓိက၊ ေမတၱာဂရုဏာသည္သာလွ်င္ ဘာသာတရားေတြထက္ အလ်င္ဦးစားေပး စဥ္းစားသင္႔ေသာ အရာလို႔ ေျပာခ်င္တာ ထင္သည္။

          အခုတစ္ေလာမွာ၊ ပါတ္၀န္းက်င္မွာ၊ အင္တာနက္မွာ ဘဂၤလီအေရးႏွင္႔ မြတ္ဆလင္အေရးကို မခြဲျခားႏိုင္သူမ်ား၊ ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းၾကီးေတြကို ေတာင္းစားသူသာသာ ေျပာခ်င္ၾကေသာ မြတ္ဆလင္မ်ား၊ မြတ္ဆလင္ေတြဆိုရင္ တစ္ေယာက္မွ မေကာင္းဘူး ဟု လုပ္လာၾကသူ ေဘာ္ဒါ အရင္းၾကီးေတြ ေတြ႔လာရသည္။  စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရသည္။

          ျမန္မာႏိုင္ငံႏွင္႔ မြတ္ဆလင္ဘာသာ ဆက္စပ္ပါတ္သက္မွဳေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ဥာဏ္မွီသေလာက္ စဥ္းစားၾကည္႔မိသည္။ ဗ်၀ိြ ဗ်တၱ ညီအစ္ကိုသည္ မူဆလင္ ညီေနာင္ဟု အဆိုရိွၾကသည္။ ဒီညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ႏွင္႔ ပါတ္သက္ၿပီး ပုဂံ၏ လြမ္းေမာဖြယ္ ဇာတ္လမ္းေတြ တစ္ပံုတစ္ေခါင္းၾကီးရိွသည္။ ေရႊအိမ္စည္ဆိုသည္႔ ဘုရင္႔သမီးေတာ္ေလးက မြတ္ဆလင္ ဘာသာ၀င္ ပရိကၡရားႏွင္႔ လိုက္ေျပးေတာ႔ က်န္စစ္သားၾကီး မၾကိဳက္သလို ကၽြန္ေတာ္တို႔လဲ မၾကိဳက္။ ကိုယ္႔ဘာသာ၀င္ကို ကိုယ္႔ဘာသာ၀င္ အခ်င္း ခ်င္း လက္ဆက္ေစခ်င္ၾကတာ ဘယ္သူကမွ ဘယ္သူ႔ထက္ မသာေသာ စိတ္ဆႏၵေဇာမ်ားရိွၾကမည္။

          ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ႏိုင္ငံေတာ္ဘာသာကို ဗုဒၶဘာသာအျဖစ္ သတ္မွတ္ၾကဖို႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကိုယ္တိုုင္ ေလးစား ၾကည္ညိဳသည္႔ စြယ္စံုရ ပညာရွင္ ဆရာၾကီး ဒီးဒုတ္ဦးဘခ်ိဳက တိုက္တြန္း အဆိုျပဳေသာအခါ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ျပန္ေျပာေသာ စကားကို လူအမ်ားစု ၾကားဘူးၾကပါလိမ္႔မည္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကေတာ႔ ဆရာၾကီးကို ကန္႔ကြက္သြားခဲ႔သည္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ဘာသာ သူ႔ဆရာၾကီးကို ခံျငင္းလို႔သာ ၿငင္းခဲ႔သည္။ ဦးႏုတို႔၏ “ႏိုင္ငံေတာ္ ဘာသာသည္ ဗုဒၶဘာသာျဖစ္သည္။” ဟူသည္႔ ျပန္တမ္း မထုတ္ျပန္ခင္ကတည္းက ဗုဒၶဘာသာ၀င္ အမ်ားစုရိွေသာ ႏိုင္ငံသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံျဖစ္သည္ဟုလည္း တစ္ကမာၻလံုးက သိၿပီး ျဖစ္ၾကသည္။ ေရႊေရာင္တ၀င္း၀င္း ေက်ာင္း၊ ကန္၊ ေစတီ၊ ပုထိုးမ်ား ႏွင္႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ ခ်စ္စရာႏိုင္ငံ။ ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာ ေဖာ္ေရႊေသာႏိုင္ငံ။

          ဒီမိုကေရစီ ထိပ္တန္းက်လွပါေပ႔ဆိုသည္႔ အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွာ ဗုဒၶရွင္ေတာ္ျမတ္၊ အလႅာရွင္ေတာ္ျမတ္၊ မယ္ေတာ္ကာလီ တို႔သည္ ေယရွဳခရစ္ေလာက္ ေရပန္းမစားတာ ေသခ်ာသည္။ ေကာင္းကင္ဘံုကို မယံုၾကည္သူ လူနည္းစုကို ၾကည္႔ေသာ အၾကည္႔မ်ားက တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနႏိုင္ပါသည္။ လူမ်ားစုကိုးကြယ္သည္႔ ဘာသာသည္ ထိုတိုင္းႏိုင္ငံအတြက္ အလိုလို ေရွ႕ေရာက္လာတာ ဘာေၾကာင္႔ပါလိမ္႔ဟု ေခါင္းေျခာက္ေအာင္ စဥ္းစားစရာမလိုဘူး ထင္ပါသည္။ ေဆာ္ဒီႏိုင္ငံႏွင္႔ အေရွ႕အလယ္ပိုင္း ႏိုင္ငံေတြမွာ မြတ္ဆလင္ ဘာသာသည္ ထိပ္တန္းျဖစ္သည္။ ထိုႏိုင္ငံေတြမွာ တစ္ျခားဘာသာ၀င္ေတြ၏ ဘုရား၊ ေက်ာင္း၊ ကန္၊ ေစတီ၊ ပုထိုး၊ ဘုရားရွစ္ခိုးေက်ာင္းတို႔ အေျခခ် တည္ေဆာက္ဖို႔ ဆိုသည္မွာ အႏၱရာယ္ အလြန္မ်ားလွသည္။ မြတ္ဆလင္ဘာသာကို ကိုးကြယ္သည္႔ အစိုးရအုပ္ခ်ဳပ္သည္႔ လူၾကီးမ်ားေအာက္မွာ ဒီမိုကေရစီေတြ၊ တန္းတူညီမွ်ေတြ၊ လူ႔အခြင္႔အေရးေတြ သြားေအာ္ေနေသာ္လည္း အာေျခာက္ရံုသာ ရိွပါလိမ္႔မည္။

          ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းေတာ္ၾကီး၊ ခရစ္ယာန္ဘုန္းေတာ္ၾကီးတို႔ ေဆာ္ဒီႏိုင္ငံ ျပည္၀င္ခြင္႔ ဗီဇာရရိွဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဟု ဆိုၾကသည္။ ဘာသာေရး ခြဲျခားမွဳ။ ဆတ္ဆတ္ထိမခံ ဘာသာဘဲဟု မျမင္ဘဲ ျပည္၀င္ခြင္႔ေပးလိုက္ေသာ တစ္ျခားဘာသာ၀င္ ဘုန္းေတာ္ၾကီးမ်ား သူတို႔ႏိုင္ငံထဲမွာ ျမင္မေကာင္း၊ ရွဳမေကာင္းေအာင္ အႏၱရာယ္က်ေရာက္ႏိုင္တာကို ၾကိဳတင္ကာကြယ္သည္ဟုဘဲ ျမင္သည္။ ထို႔အတူ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ အမ်ားစုအုပ္ခ်ဳပ္ေသာ၊ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ အမ်ားစုရိွေသာ ႏိုင္ငံထဲမွာ ဥပေဒလက္တစ္လံုးျခား လုပ္ၿပီးေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပြင္႔လင္းျမင္သာမွဳ မရိွဘဲေသာ္ လည္းေကာင္း၊ လူအမ်ားစု၏ စိတ္ေဇာေတြကို မ်က္ကြယ္ၿပဳၿပီးေသာ္ လည္းေကာင္း ဗုဒၶဘာသာအေဆာက္အဦးမဟုတ္ဘဲ ဘာသာျခား အေဆာက္အဦးတို႔ မၿပီးႏိုင္ မစီးႏိုင္ တစ္ခုၿပီး တစ္ခု တည္ေဆာက္လိုလာလွ်င္ အမုန္းေတြ၊ သံသယေတြသာ မ်ားလာမွာ ေသခ်ာပါသည္။

          တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြန္ေတာ္တို႔က မျဖစ္ႏိုင္ေသာ ကိစၥမ်ားအတြက္ အမွန္တရားကို မ်က္ကြယ္ျပဳၿပီး ဇြတ္အတင္းကာေရာ မိမိတို႔ ျဖစ္ခ်င္တာကို ေရွ႕တန္း တင္တတ္ၾကတာ လူ႔သဘာ၀လို႔သာ ဆိုရမည္လား မသိ။ ဟိုး ပေ၀သဏီကတည္းက ျမန္မာႏိုင္ငံထဲမွာ မြတ္ဆလင္ဘာသာ၀င္တို႔ ရိွေနၾကတာ၊ မြတ္ဆလင္ ဘာသာ၀င္တို႔ လြတ္လပ္စြာ ကိုးကြယ္ခြင္႔ရိွေနၾကတာကို ေမ႔ထားခ်င္ၾကသည္။ မြတ္ဆလင္ေတြ ဘာလုပ္ျပစ္၊ ညာလုပ္ျပစ္ စသည္႔ အက်ိဳးမရိွေသာ စကားမ်ားျဖင္႔ အခ်ိန္ကုန္ၾက၏။ မြတ္ဆလင္ဘာသာ၀င္ တို႔ ရိွေနျခင္းကို မၾကိဳက္ဘူးဟုဆိုလွ်င္ တူရကီေၾကးစား စစ္သားေတြကို အသံုးျပဳခဲ႔ေသာ ဘုရင္႔ေနာင္ကို ျပန္ေခၚေမးရမည္။ ဗံုးအိုး၊ လက္ပံလွ စသည္႔ ေက်ာက္ဆည္နားမွာ မြတ္ဆလင္ရြာေတြ တည္ေထာင္ၿပီး အေျခခ် ေနထိုင္ခြင္႔ ျပဳခဲ႔သည္႔ မင္းတုန္းမင္း တရားၾကီးကို ေကာ္မတီဖြဲ႔ၿပီး စစ္ဖို႔သာ ရိွသည္။ ဒီအခ်ိန္အခါၾကီးက်မွ ၁၀၀% ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ႏိုင္ငံျဖစ္ဖို႔ ဆိုသည္မွာ ကေယာင္ကတန္း အိပ္မက္ ထမက္ျခင္းသာ ျဖစ္မည္။

          ဘဂၤလီအေရးႏွင္႔ မြတ္ဆလင္ဘာသာ၀င္တို႔ကို ေရာေထြးၿပီး အေတြးမျပတ္သားသူမ်ားလဲ ေတြ႔ရ၏။ ဘဂၤလီအေရးသည္ နပ္စပ္မလံုျခံဳခဲ႔ေသာ ႏွစ္ရွည္လမ်ား ကိစၥၾကီးသာျဖစ္သည္။ ပညာရည္ နိမ္႔ပါးေသာ လူအုပ္စုၾကီးကို ဒီအတိုင္းတိုင္း ႏွစ္ရွည္လမ်ား ျပစ္ထားေသာ အခါ ေမြးဖြားႏွဳန္း ေၾကာက္ခမန္းလိလိျဖစ္လာသည္ဟု ပညာရွင္မ်ားက ဆိုၾက၏။ ေႀသာ္ ဒါဘဲ Entertainment ရိွၾကတာ တူပါရဲ႕ဟု ေတြးမိသည္။ ေတြကို အမ်ားသူငွာ မႏွစ္သက္သလို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လဲ လံုး၀ကိုယ္ခ်င္းစာေပးလို႔မရ။ သို႔ေသာ္ နာဇီေတြက်ဴးလြန္ၾကသလို လုပ္ၾကပါေတာ႔လားဟု ေၾကြးေၾကာ္သည္႔ လူေတြကို ေအာ႔ႏွလံုး နာဖြယ္ ေတြ႕ရသည္။ ဘဂၤလီအေရးအတြက္ အနာသိၿပီး ျဖစ္သည္။ ေဆးဘယ္လို ကုရမယ္ဆိုတာ ဘဲ အေျဖရွာၾကဖို႔ လိုမည္။ ေတြ စည္းမရိွ၊ ကမ္းမရိွ မခန္႔ေလးစားလုပ္တိုင္း မြတ္ဆလင္ေတြအကုန္ကို မုန္းၾကေၾကးဆိုလွ်င္ ႏိုင္ငံအတြက္ အသက္ေပးသြားေသာ  ဗုဒၶဘာသာ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာ ၾကီး မြတ္ဆလင္ဘာသာ၀င္ ဦးရာဇာတ္ၾကီးကို အားနာစရာ။

          အေတြးေတြ ကန္႔ထုတ္ဖို႔ လိုပါလိမ္႔မည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ ဗုဒၶဘာသာ ႏိုင္ငံဆိုတာကို ၾကိဳက္ၾကိဳက္ မၾကိဳက္ၾကိဳက္ လက္ခံဖို႔ လိုပါလိမ္႔မည္။ ထုိ႔အတူ မြတ္ဆလင္ ဘာသာ၀င္တိုင္း ဘဂၤလီေတြနဲ႔ တန္း မတူတာ လက္ခံရပါလိမ္႔မည္။ ၀င္ခ်င္တိုင္း၀င္၊ ထြက္ခ်င္တိုင္းထြက္၊ ေမြးခ်င္တိုင္းေမြး၊ ျဖစ္ခ်င္တိုင္း ျဖစ္ေနေသာ လူမ်ားကို ကင္တန္းနားၾကီးေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာထား မၾကီးႏိုင္ပါ။ မြတ္ဆလင္ ဘာသာ၀င္တို႔ ဘုရား ၀တ္ျပဳဖို႔ ဗလီေက်ာင္းေတာ္ ၃၀၀၀ ေက်ာ္ခန္႔ ရိွေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ဘာသာေရး လြတ္လပ္ခြင္႔ မရိွဘူးဟု ဖင္ပိတ္ၿပီး မေအာ္ၾကဖို႔ လိုပါမည္။ အမ်ိဳးသားေရး ျပင္းထန္ၾကတာ ေကာင္းပါ၏။ သို႔ေသာ္လည္း အနာၾကီး ဗန္းတျပျပႏွင္႔ လုပ္စားသြားေသာ ဟစ္တလာၾကီးကို မေမ႔ၾကဖို႔ လိုပါလိမ္႔မည္။

          တစ္ဖစ္ႏွင္႔ တစ္ဖက္ ေလစစ္ပြဲမ်ား၊ ကီးဘုတ္တိုက္ပြဲမ်ား၊ ဘေလာ႔ခ္တိုက္ပြဲမ်ားမွသည္ အမုန္းေတြက အျပင္ဘက္ကို အံ႔ထြက္က်လာမွာစိုးရိမ္မိသည္။ အမုန္းတရားေတြ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ၀င္လာၾကလွ်င္ အာဏာရူးေတြအတြက္ လုပ္စား ၊ကိုင္စားရတာ အလြန္လြယ္ကူသြားမည္။ အားၾကီးသူက အားနည္းသူကို ႏိုင္စတမ္း၊ အားနည္းသူက အားၾကီးသူကို ေခ်ာက္တြန္းဖို႔ ေစာင္႔ေနၾကစတမ္းသာဆိုလွ်င္ ဘယ္ေတာ႔မွ မၿပီးဆံုးေသာ ၀မ္းနည္းစရာ ဇာတ္လမ္းမ်ား…အျဖစ္အပ်က္မ်ား…မၾကား၀ံ မျမင္ရက္စရာမ်ား..။ ဒီမိုကေရစီဆိုသည္႔ တန္းတူညီမွ်စနစ္ကို ဘယ္ဘာသာ၀င္တိုင္းမဆို ႏွစ္သက္ၾကပါလိမ္႔မည္။ ဒီမိုကေရစီ၏ ေနာက္တြင္ ကပ္ပါလာသည္႔ ကိုယ္႔တာ၀န္ကိုယ္ယူသူေတြ၊ လူ႔ယဥ္ေက်းမွဳ ရိွလူေတြ၊ ႏိုင္ငံေတာ္အေပၚ သစၥာေဖာက္သူေတြ မျဖစ္ၾကဖို႔လဲ လိုပါလိမ္႔မည္။

ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ႔ ဘာသာ ကိုယ္ကိုးကြယ္ၾကစမ္းပါေလ႔။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားစစ္စစ္ဆိုသည္႔ အမိုးၾကီး ေအာက္မွာ ခရစ္ယာန္ေတြ၊ ဗုဒၶဘာသာေတြ၊ မြတ္ဆလင္ေတြဘဲဟု ခြဲျခားၿပီး အခ်င္းခ်င္း ေမတၱာတရား မထားႏိုင္ၾကဘဲ သတ္ၾက၊ ျဖတ္ၾကျဖစ္ေနၾကလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဗုဒၶရွင္ေတာ္ျမတ္ကလဲ ၾကိဳက္မွာ မဟုတ္။ အလႅာရွင္ေတာ္ျမတ္လဲ စိတ္ခ်မ္းသာမည္ မထင္။ ဦးဖိုးက်ားၾကီးလဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာ ေသခ်ာပါ၏။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ မရိုးမသား စိတ္မ်ားျဖင္႔  ဘာသာေရး မိွဳင္းတိုက္ဖုိ႔ ၾကံစည္ေနၾကေသာ ဘယ္သူ႔ကိုမဆို ဆန္႔က်င္ဖို႔ ၀န္မေလးလွပါ။

ဖိုးထက္

(Photo Credit – http://www.yogapeace.com/Images/religions_wheel_crimson.png )


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ

Related posts

Tags:

အလားတူ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ စာမ်ား၊ ေဆာင္းပါးမ်ား ...:ဖိုုးထက္, သူတိုု႔အာေဘာ္

One Response to အၾကိဳ အၾကား သို႔ အေတြး လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း.. – Po Htet

  1. Kyaw Thu on March 1, 2013 at 9:11 pm

    Like it, very good.

ေၾကာ္ျငာ … ေၾကာ္ျငာ …

စာအုပ္ျမင္ ခ်စ္ခင္ပါေစ

မိုုးမခမွာ ေၾကာ္ျငာပါ

Help MoeMaKa

မိုုးမခ Kindel Store

မိုုးမခ Kindel Store

MoeMaKa Online Store

MoeMaKa Online Store

Colorful People Memorial Place

%d bloggers like this:

မိုုးမခနဲ႔ ပတ္သက္သမွ်

ေဒါက္တာခင္ေမာင္၀င္း(သခ်ာၤ)၏ Fuzzy Logic & Set Theory ေဆာင္းပါးမ်ား ထြက္ျပီ

By

ေဒါက္တာခင္ေမာင္၀င္း(သခ်ာၤ)၏ Fuzzy Logic & Set Theory ေဆာင္းပါးမ်ား ထြက္ျပီ မိုးမခစာအုပ္စင္၊...

Read more »

ဂ်ဴနီယာ၀င္း ဘာသာျပန္တဲ့ ၂၁ရာစု ဂ်ာနယ္လစ္ဇင္ ထြက္ျပီ

By

ဂ်ဴနီယာ၀င္း ဘာသာျပန္တဲ့ ၂၁ရာစု ဂ်ာနယ္လစ္ဇင္ ထြက္ျပီ (မိုးမခစာအုပ္စင္) ဇန္န၀ါရီ ၃၁၊ ၂၀၁၉...

Read more »

ေအး၀င္း(လမင္းတရာ) ၆၆ ေမြးေန႔ အတြက္ ကေလာင္စုံေရးတဲ့ စာအုပ္

By

ေအး၀င္း(လမင္းတရာ) ၆၆ ေမြးေန႔ အတြက္ ကေလာင္စုံေရးတဲ့ စာအုပ္ (မိုးမခစာအုပ္စင္) ဒီဇင္ဘာ ၂၆၊ ၂၀၁၈...

Read more »

ဇင္လင္း၏ စိန္ေခၚမႈမ်ားႏွင့္ စစ္ခင္းသူ နဲ႔ အျခားေဆာင္းပါးမ်ား ထြက္ပါျပီ

By

ဇင္လင္း၏ စိန္ေခၚမႈမ်ားႏွင့္ စစ္ခင္းသူ နဲ႔ အျခားေဆာင္းပါးမ်ား ထြက္ပါျပီ မိုးမခစာအုပ္စင္၊ ဒီဇင္ဘာ ၈၊...

Read more »

သင္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ စာကို အနည္းဆုံး ၁ ေဒၚလာ လွဴျပီး မိုးမခကို ကူညီပါ

Donate while shopping on amazon

Recent Comments

Tags

(all tags)