ဖိုးထက္ – အိပ္မက္ထဲက အဆုိေက်ာ္

June 19, 2015

ဖိုးထက္ – အိပ္မက္ထဲက အဆုိေက်ာ္
(မိုးမခ) ဇြန္ ၁၉၊ ၂၀၁၅

“ေဟာဒီက ပဲျပဳတ္”

မနက္ခင္း ေစာေစာစီးစီး အိပ္ေကာင္းေနစဥ္မွာ လမ္းေပၚက ပဲျပဳတ္သည္၏ ေအာ္သံကို ၾကားတိုင္း မသူဇာက ေစာင္ေခါင္းၿမီး ထျခံဳသည္။ ကိုေသာင္းျမင္႔ကေတာ႔ သူ႔မိန္းမ မသူဇာလို မဟုတ္။ အဆိုပါ ပဲျပဳတ္သည္၏ မာစတာကီးမွီေသာ ေအာ္သံၾကီးကို မၾကားရေတာ႔သည္အထိ စြဲစြဲလန္းလန္း နားစြန္႔ရင္း အိပ္ယာထဲမွာ အပ်င္းၾကီးေနတတ္သည္။

ကိုေသာင္းျမင္႔က ဂီတ အႏုပညာနဲ႔ မေ၀းေသာသူ။ လူပ်ိဳဘ၀ မသူဇာႏွင္႔ မရခင္က သူတို႔ ေဘာ္ဒါေတြ အေပ်ာ္သေဘာ ဖြဲ႔ထားသည္႔ တီး၀ိုင္းေလးမွာ ေဘ႔စ္ဂစ္တာတီးသည္။ ရက္သမ္ေခါက္သည္။ တီး၀ိုင္း ဆိုၾကေတာ႔မယ္၊ တိုက္ၾကေတာ႔မယ္ဆိုလွ်င္ မာစတာကီး ခ်ိန္ၾကသည္။ E ကီးလို႔လဲ တစ္ခ်ိဳ႕က ေခၚၾကသည္။ သက္ဆိုင္ရာ instrument ေတြကို မာစတာကီး E ကီးနဲ႔ ခ်ိန္သည္။ အဆိုရွင္က ထိုမာစတာကီးကိုမမွီမွသာ ကီးခ်ိန္းတီးသည္။ ကီးခ်ိန္းတယ္ဆိုတာကလဲ instrument ေတြကို ထပ္မခ်ိန္ေတာ႔ဘဲ ကီးခ်ိန္းတီးေပးလိုက္ၾကသည္။ ဆိုလိုတာက E ကီးကို G ကီး၊ C ကီး ေလာက္ ေျပာင္းကာ တီးလိုက္ၾကသည္။ ဆိုသူလဲ အဆင္ေျပ၊ တီးၾကသူေတြလဲ အဆင္ေျပ။

ကိုေသာင္းျမင္႔တို႔ကေတာ႔ အေပ်ာ္သေဘာ၊ ၀ါသနာ သေဘာဆိုေတာ႔ သိပ္ၿပီး ေလးေလးနက္နက္ ထားတာ မဟုတ္။ သို႔ေသာ္လည္း ဂီတအေျခခံေလာက္ကိုေတာ႔ နားလည္သည္။ ဘယ္သံလား၊ ညာသံလား၊ အလယ္သံလား။ ကိုတိုးၾကီးေခၚ အဆိုေတာ္ၾကီး ခင္ေမာင္တိုးၾကေတာ႔ ဘယ္သံ။ မ်ိဳးၾကီးတို႔ၾကေတာ႔ ညာသံ။ ဒီေလာက္ထိ သိေနေတာ႔ သီခ်င္းဆိုလွ်င္ ၾကိဳက္ဘဲ ၾကိဳက္တတ္ၿပီး သိပ္နားမလည္ေသာ မသူဇာကို ဆရာၾကီး လုပ္လို႔ လံုေလာက္ေနၿပီ။

တျမန္မေန႔က တီဗြီ အစီအစဥ္ တစ္ခုကို မသူဇာႏွင္႔ ကိုေသာင္းျမင္႔တို႔ အတူတူထိုင္ၾကည္႔ၾကရင္း ႏိုင္ငံေက်ာ္ အဆိုေတာ္ အမ်ိဳးသမီး၏ ကိုယ္႔ထမင္း ကိုယ္စားၿပီး လူေသာက္ျမင္ကတ္ေအာင္ ေျပာသြား ေျဖသြားတာေတြကို ေတြ႔လိုက္၊ ၾကားလိုက္ႀက၏။ မသူဇာကေတာ႔ မိန္းမခ်င္းမို႔ သက္သက္သာသာ ေ၀ဖန္သည္။ “ဟယ္ ဒီေကာင္မေလးႏွယ္ဟယ္ အႏုပညာရွင္ျဖစ္ၿပီး စကားေျပာတာ သိပ္ၿပီး proud ျဖစ္တာဘဲ။ သူတို႔ ဘုရားေတာင္ အေ၀ဖန္ခံရေသးတာဘဲ။ သူ႔ကို ေ၀ဖန္တာနဲ႕ ဒီလိုၾကီး ျပန္ေျပာစရာလား” ဟု ေျပာသည္။

အသြင္မတူ အိမ္သူ မျဖစ္ဆိုသည္႔ စကားသည္ တစ္ခါတစ္ရံ အလြန္မွားပါသည္။ ကိုေသာင္းျမင္႔ ႏွင္႔ မသူဇာတို႕ ႏွစ္ဦးကား အသြင္မတူ၊ သေဘာမညီတာက မ်ားသည္။ အခုလဲ ကိုေသာင္းျမင္႔က အဆိုေတာ္ အမ်ိဳးသမီးဘက္က ရပ္တည္သည္။ အားေပးသည္။ ေကာင္းတယ္။ ေျပာျပစ္။ မွန္တာ ေျပာတာဘဲဟု အားေပးသည္။ သူ႔ဘာသာ စိတ္ထဲက အားေပးတာ ဘာျပႆနာမွ ျဖစ္စရာ အေၾကာင္းမရိွ။ မေနာကံကို သတိမကပ္ဘဲ ၀စီကံ ေျပာင္းေသာအခါ မသူဇာႏွင္႔ ထိပ္တိုက္တိုးေလေတာ႔သည္။

“ကိုေသာင္း..ရွင္႔ကို ကၽြန္မေျပာအံုးမယ္။ ကၽြန္မက အဲဒီအဆိုေတာ္ကို တိုက္ခိုက္တဲ႔ သူေတြကို မွန္တယ္လို႔ ေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူး။ အႏုပညာရွင္ဆိုတာ ျပည္သူလူထု ပရိတ္သတ္ရဲ႕ ေထာက္ခံ အားေပးမွဳနဲ႔ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားလာရတာ။ ပုထုဇဥ္သေဘာအရ ကိုယ္႔ကို အားေပးသူ၊ ေတာ္တယ္၊ တတ္တယ္လို႔ ေျပာသူကို ေက်နပ္မွာဘဲ။ ကိုယ္႔ကိုယ္ တိုက္ခိုက္သူဆိုရင္ ျပန္ၿပီး တိုက္ခိုက္မွာဘဲ။ ဒါ သဘာ၀။ ဒါေပမယ္႔ အႏုပညာရွင္ဆိုတာ ဒီလို လုပ္လို႔မရဘူး။ ကိုယ္႔ကို ေစာ္ကား၊ ေမာ္ကား တိုက္ခိုက္ရင္ေတာင္ အလိမၼာနဲ႔ ေရွာင္ထြက္ႏိုင္ရမယ္။ ခ်ိဳခ်ိဳသာသာ ျပန္ေျပာရမယ္။ ဒါမွ ပရိတ္သတ္ကို တကယ္ေလးစားတဲ႔ အႏုပညာရွင္၊ က်ပ္ျပည္႔တဲ႔ အႏုပညာရွင္ျဖစ္မွာ။ အခုေတာ႔ ျပန္ေျပာလိုက္တာမ်ား လမ္းေဘးက မိန္းကေလးလိုဘဲ။ ကၽြန္မက ဒါကို ေျပာခ်င္တာ။ ဒါကို ရွင္က ဘာမွ အားေပးေနစရာ အေၾကာင္းမရိွဘူး။ အႏုပညာရွင္ဆိုတာ သူမ်ားထက္ ပိုၿပီး အေနအထိုုင္၊ အေျပာအဆို ဆင္ကို ဆင္ခ်င္ရမွာ” ဟု ျပန္ပက္ေလေတာ႔သည္။

“စကားနည္း ရန္စဲ။ ငါ႔ဘာသာ အားေပးတာေတာင္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ အားေပးလို႔ မရဘူး။ ဒီမိန္းမနဲ႔ ျပိဳင္တုဖက္ ေျပာေနလဲ အာရပ္ေတြနဲ႔ အစၥေရး ျပႆနာထက္ ပိုရွည္ၾကာသြားႏိုင္တယ္။ ျပန္မေျပာတာဘဲ ေကာင္းတယ္” ဟု ၀စီပိတ္အက်င္႔ကို ကိုေသာင္းျမင္႔ က်င္႔လိုက္သည္။ မသူဇာက သူ႔လင္ေတာ္ေမာင္ ဘာမ်ား ျပန္ေျပာေလမလဲဟု ခဏေစာင္႔ၾကည္႔သည္။ ဘာအသံမွ ျပန္ၾကားသံ မၾကားရေတာ႔ သူ႔ဘာသာ မီးဖိုေခ်ာင္ဖက္ ထသြားၿပီး အိမ္မွဳ ကိစၥမ်ား ျပဳေနလိုက္ေတာ႔သည္။

ကိုေသာင္းျမင္႔က ထို အဆိုေတာ္ အမ်ိဳးသမီးကို သိပ္ၾကိဳက္သည္။ နာမည္နဲ႔ အသားအရည္ မလိုက္ဖက္ေပမယ္႔ အသံေကာင္းလြန္းသည္႔ သူ႔ကို ငွက္သာဆိုလွ်င္ ဖမ္းခ်ဳပ္ၿပီး ေလွာင္အိမ္ထဲ ထည္႔၊ အျမဲ ေတးသီေနေအာင္ ထားခ်င္သည္။ ေနာက္ၿပီး ဆိုပံု၊ ဆိုဟန္ Style ကို ၾကိဳက္သည္။ ေမွာက္လ်က္ သီခ်င္းဆိုသည္။ ေလးဘက္ေထာက္ သီခ်င္းဆိုသည္။ ပက္လက္လွန္ သီခ်င္းဆိုသည္။ ေဘးတေစာင္း သီခ်င္းဆိုသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ ေျခတစ္ဖက္၊ လက္တစ္ဖက္ဘဲ ၀သုန္ျဒၵေရ ကမာၻေျမၾကီးႏွင္႔ ထိကာ သီခ်င္းဆိုသည္။ ဒါေတြကို ခိုက္သည္။ ေတာ္ရံု တန္ရံု ဇနဲ႔ေတာ႔ သူ႔လို ဘယ္အဆိုေတာ္မ်ား ဆိုႏိုင္မွာလဲလို႔ အားေပးသည္။

သူ႔ဘာသာ သူမ်ား သီခ်င္း ေကာ္ပီ ဆိုတယ္ ေျပာေျပာ မူရင္း အဆိုရွင္ ဆလင္းဒီယြန္ဆိုသည္႔ အဘြားၾကီးေတြ ထက္ေတာင္ ၾကိဳက္ေသးသည္။ ဂစ္တာ အေျခခံေလာက္ နားလည္သူပီပီ ႏွစ္ဘား၊ သံုးဘားေလာက္အထိ အသံကို ဆြဲတင္ ဆိုႏိုင္သည္႔ သူ႔ကို ခ်ီးက်ဴးလို႔ မဆံုး။ ညနက္သန္းေခါင္ လူေျခတိတ္ခ်ိန္ မီးသတ္ကား ဥႀသဆြဲသလို အသံ ႀသ ႀသၾကီးကို ထပ္ခါ ထပ္ခါ နားေထာင္သည္။ ေနာက္ၿပီး ထိုအဆိုေတာ္၏ အဂၤလိပ္ အသံထြက္က္ို ၾကည္ညိဳလို႔ကို မဆံုး။ တကယ္႔ ေနးတစ္စပီကာေတြလို ေကာင္းလိုက္သည္႔ အသံထြက္။ ပါတီကို ဖာထီလို႔ အသံထြက္တာမ်ား ၾကိဳက္လြန္းလို႔ အတုခိုးၿပီး လၻက္ရည္ဆိုင္မွာ “ဂ်ဖာထီ” တစ္ပြဲဟု သြားမွာလို႔ စားပြဲထိုး ေကာင္ေလးႏွင္႔ စကားမ်ားရေသးသည္။ ဒီေလာက္ေတာင္ အသဲစြဲ ၾကိဳက္ရသူျဖစ္သည္။

ကိုေသာင္းျမင္႔ ဒီအဆိုေတာ္ကို အၾကိဳက္ဆံုးက ၀တ္စား ဆင္ယင္ပံု။ ခိုက္သည္။ အေတာ္ ခိုက္သည္။ ၾကိဳက္သည္။ အေတာ္ ၾကိဳက္သည္။ အလြန္ ဖက္ရွင္ အျမင္ရိွေသာ သူလို႔ ထင္သည္။ အေရာင္ေတြေရြးခ်ယ္တာမ်ား “အသားမည္း အရဲဆင္” ဆိုသည္႔ ျမန္မာစကားကို အႏွဳတ္လကၡဏာမွ အေပါင္းလကၡဏာ ေဆာင္ေစေသာ သူလို႔ ျမင္သည္။ ကိုေသာင္းျမင္႔ တူတစ္ေကာင္ အလြန္ၾကိဳက္သည္႔ Star War ထဲက ျဂိဳဟ္သားေခါင္းေဆာင္ၾကီး ၀တ္သလို ေနာက္က ပန္း၀တ္ဖတ္ၾကီး ေထာင္၀တ္ထားသလို ၀တ္တာမ်ား ျမန္မာျပည္မွာ လမ္းသစ္ေဖာက္တဲ႔ သူလို႔ ျမင္သည္။ လမ္းသစ္ေဖာက္သူ။ အေတြးသစ္ေတြးသူ။

သူဒီေလာက္ ခိုက္၊ ၾကိဳက္ေသာ အဆိုေတာ္ ကို မသူဇာက အႏုပညာရွင္ဆိုတာ ပရိတ္သတ္ကို ေလးစားရတယ္။ ႏိွမ္ခ်တဲ႔ စကား မေျပာရဘူး။ ပရိတ္သတ္မွားေနေစအံုးေတာ႔ အဲဒီေလာက္ ႏိွမ္ခ်ိဳး မေျပာရဘူးဟု ပါေမာကၡေလသံႏွင္႔ ေ၀ဖန္ေတာ႔ အားမတန္လို႔ မာန္ေလွ်ာ႔လိုက္ရေသာ္လည္း နည္းနည္းမွ ေက်နပ္တာ မဟုတ္။

လူဆိုတာ မ်ိဳးက မိမိ မေက်နပ္တာကို ႏွဳတ္က ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အမူအရာျဖင္႔ေသာ္လည္းေကာင္း တစ္ခုခုႏွင္႔ေတာ႔ ျပသလိုက္ရမွ စား၀င္၊ အိပ္ေပ်ာ္သည္႔ သတၱ၀ါ။ အခု သူ႔မေက်နပ္ခ်က္ေတြကို ႏွဳတ္ကလဲ မေျပာလိုက္ရ၊ အမူအရာလဲ မျပလိုက္ရ ျဖစ္ခဲ႔သည္႔ ကိုေသာင္းျမင္႔ တစ္ေယာက္ သူ႔ရင္ထဲမွာ အစိုင္အခဲၾကီးက ၾကီးထြားလာသည္။ ပြင္႔အံထြက္ခ်င္လာသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ထိုညက ကိုေသာင္းျမင္႔ အိပ္ေပ်ာ္ေတာ႔ အိပ္မက္ မက္ျပန္သည္။

အိပ္မက္ထဲမွာ သူ႔မိန္းမ သူဇာက ဘာမွန္းကို မသိရသည္႔ ျဂိဳဟ္သား အ၀တ္အစား ဒီဇိုင္းၾကီးႏွင္႔ ပက္လက္လွန္လိုက္၊ ေလးဘက္ေထာက္လိုက္၊ ကင္းျမီးေကာက္ ေထာင္လိုက္ျဖင္႔ သီခ်င္း ဆိုသည္တဲ႔။ ဆိုတဲ႔ သီခ်င္းကို ကိုေသာင္းျမင္႔ မသိေသာ္လည္း အသံက မီးသတ္ကား  ဥႀသဆြဲတာလို႔ဘဲ ၾကားသည္။

ကိုေသာင္းျမင္႔တစ္ေယာက္ သူ႔မိန္းမကို ဒီတစ္ေခါက္ေလာက္ ဘယ္ေသာ အခါမွ မစြဲလန္း၊ မႏွစ္သက္ဘူးခဲ႔။ ဘာဆိုလို႔ ဆိုမွန္း မသိေသာ အသံႀသ ႀသၾကီးကို နားေထာင္လို႔ ေကာင္းဆဲမွာ သူ႔နားရြက္ကို အဆိုေတာ္ မသူဇာက ကင္းျမီးေကာက္ေထာင္ၿပီး ေျခမႏွင္႔ ေျခညိွဳး ညွပ္ကာ သူ႔နားရြက္ကို လာဆြဲသတဲ႔။

တကယ္က်ေတာ႔ အျပင္ကမာၻမွာ ဘယ္မွာ မီးေလာင္မွန္း မသိလို႔ မီးသတ္ကားေတြ အိမ္ေရွ႕က ဥႀသစြဲကာ အျပင္းေမာင္းသြားၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ၿပီးေတာ႔ မသူဇာက ဒီေလာက္ အသဲတုန္လွဳပ္ဖြယ္ အေျခအေနမွာမွ ျပံဳးေတာ္မူကာ အိပ္မက္ ေယာင္ေနေသာ သူ႔ေယာကၤ်ားကို စိတ္မရွည္ေတာ႔ဘဲ နားရြက္ဆြဲလိမ္ကာ အိပ္ေနရာက ႏိုးလာေစဖုိ႔ ၾကိဳးစားေနျခင္းသာ ျဖစ္ေပေတာ႔သည္။

ဖိုးထက္

Photo Credit – http://returntofleet.com/2012/12/08/fun-comic-book-album-cover-parodies-by-uwe-de-witt/joker-lady-gaga-comic-book-album-cover-parody-by-uwe-dewitt/


သင့္အေၾကာင္း သင့္လုုပ္ငနး္ ေၾကာ္ျငာ သည္ေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာႏိုုင္ပါျပီ
No tags for this post.

Related posts

အလားတူ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ စာမ်ား၊ ေဆာင္းပါးမ်ား ...:ဖိုုးထက္, သေရာ္စာ

Comments are closed.

ေၾကာ္ျငာ … ေၾကာ္ျငာ …

စာအုပ္ျမင္ ခ်စ္ခင္ပါေစ

မိုုးမခမွာ ေၾကာ္ျငာပါ

Help MoeMaKa

မိုုးမခ Kindel Store

မိုုးမခ Kindel Store

MoeMaKa Online Store

MoeMaKa Online Store

Colorful People Memorial Place

Twitter: moemaka


%d bloggers like this:

ေၾကာ္ျငာရန္ …

မိုုးမခနဲ႔ ပတ္သက္သမွ်

မုိးမခ ဇူလိုုင္ ၂၀၁၈ – အတြဲ ၅၊ အမွတ္ ၃ တကယ္ထြက္ျပီ

By

မုိးမခ ဇူလိုုင္ ၂၀၁၈ – အတြဲ ၅၊ အမွတ္ ၃ တကယ္ထြက္ျပီ...

Read more »

Junior Win ၏ My Life will go on (အဂၤလိပ္ဘာသာ၊ ရုပ္စုံ) စာအုပ္ ထြက္ပါျပီ

By

  Junior Win ၏ My Life will go on...

Read more »

ေဒါက္တာခင္ေမာင္၀င္း(သခ်ာၤ) ၏ ဂိမ္းသီအိုရီ – ၂ ထြက္ျပီ

By

  ေဒါက္တာခင္ေမာင္၀င္း(သခ်ာၤ) ၏ ဂိမ္းသီအိုရီ – ၂ ထြက္ျပီ (မိုးမခ) ဇူလိုင္...

Read more »

မိုးမခရဲ့ ေလာကဓာတ္ခန္း – Gmail နဲ႔ Google Application အသုံးခ် လမ္းညႊန္စာအုပ္ ထြက္ျပီ

By

မိုးမခရဲ့ ေလာကဓာတ္ခန္း – Gmail နဲ႔ Google Application အသုံးခ် လမ္းညႊန္စာအုပ္...

Read more »

သင္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ စာကို အနည္းဆုံး ၁ ေဒၚလာ လွဴျပီး မိုးမခကို ကူညီပါ

Donate while shopping on amazon

Recent Comments

က႑မ်ားအလိုက္

က႑မ်ားအလိုက္ မာတိကာစဥ္